1. Sjekk vårt Strømbruddskart
Sjekk vårt strømbruddskart for å se om vi har en registrert strømstans i ditt område. Hvis området ditt er registrert i kartet trenger du ikke foreta deg noe. Da er våre dyktige kolleger allerede på saken. Hvis du ikke finner en strømstans registrert i ditt område, gå til neste steg.
2. Sjekk eget Sikringsskap
Sjekk dine egne sikringer, jordfeilbryter og overspenningsvern. Dette kan hjelpe deg å avdekke eventuelle problemer i ditt elektriske anlegg. Hvis alt virker å være i orden, gå videre til neste trinn.
3. Sjekk om naboene dine har Strøm
Ta en sjekk om naboene dine også har mistet strømmen. Dette er viktig informasjon for oss når du følger neste steg.
4. Kontakt Linea
Kontakt oss på vårt døgnåpne feilmeldingsnummer, som er 75 10 07 51. Kontakt alltid Linea før du kontakter en elektriker. Dersom du kontakter en elektriker først, og feilen viser seg å være hos oss, må du dekke elektrikerens kostnad.