Linea gjennomfører kundetilfredshetsundersøkelse via SMS

I løpet av de neste dagene vil du kunne motta en SMS med spørsmål om hvor fornøyd du er med Linea. Undersøkelsen utføres av Kantar på vegne av Linea, ditt nettselskap på Helgeland, og vi setter stor pris på om du tar deg tid til å svare.

Publisert: Oppdatert:
Linea gjennomfører spørreundersøkelse via SMS de neste dagene

Dine tilbakemeldinger er svært viktige for oss i vårt arbeid med å betjene deg som kunde på best mulig måte. Vi håper derfor du kan sette av noen minutter til å svare på spørsmålene. Blant de som svarer, vil vi trekke 10 vinnere som får en tursekk med termokopp og buffer.

feilretting

Slik gjennomføres undersøkelsen
SMS'en du mottar kommer fra Linea, men Kantar står for selve datainnhentingen. De forholder seg til gjeldende lover og regler, samt bransjens etiske retningslinjer. Kantar vil analysere svarene og utarbeide en rapport til Linea basert på de samlede resultatene. Det er viktig å merke seg at Linea ikke vil ha tilgang til enkeltpersoners svar.

Vi gjennomfører denne undersøkelsen for å få bedre innsikt i hvordan vi kan forbedre våre tjenester. Resultatene vil bli brukt til å sikre at vi kan levere et enda bedre produkt og service til deg som kunde.

Personvern og kontaktinformasjon
Dersom du har spørsmål om undersøkelsen eller datainnhentingen, kan du kontakte Eva Fosby Livgard i Kantar på e-post eva.fosby.livgard@kantar.com. Du kan også kontakte Frode Dorp, som er leder for kommunikasjon i Linea, mob: 970 63 806 eller e-post: frode.dorp@linea.no.

For mer informasjon om hvordan undersøkelsen gjennomføres og om Kantar sine retningslinjer for personvern, kan du besøke:

Vi setter stor pris på din deltakelse. Takk for at du hjelper oss med å forbedre våre tjenester!

Montør som sitter i skogen ved vannkanten og nyter sola.

Om Kantar

  • Hva de gjør: Kantar er et av verdens ledende selskaper innen data, markedsundersøkelser og analyse. De hjelper organisasjoner med å forstå og tolke forbrukeratferd, markedsutvikling og trender.
  • Tjenester: Kantar tilbyr tjenester innenfor markedsanalyse, kundetilfredshetsundersøkelser, merkevarestrategi og adferdsforskning. De bruker avanserte verktøy og metoder for å samle inn og analysere data.
  • Erfaring: Selskapet har lang erfaring med å gjennomføre undersøkelser i både offentlig og privat sektor, inkludert energi- og kraftselskaper.
  • Globalt nettverk: Kantar opererer i over 90 markeder globalt, med et nettverk av eksperter som tilbyr lokale innsikter kombinert med global ekspertise.